Mange af vores systemer er i øjeblikket utilgængelige. Vi arbejder på at løse problemet hurtigst muligt.
Status opdateres inden for 30 minutter.
Mange af vores systemer er i øjeblikket utilgængelige. Vi arbejder på at løse problemet hurtigst muligt.
Status opdateres inden for 30 minutter.
Vi oplever problemer med at komme på ereolen. Vi arbejder på at løse sagen hurtigst muligt,
Der er i øjeblikket fejl ved DBC's produkter. Det betyder, at alle vores produkter er utilgængelige. Vi arbejder på at få problemerne løst hurtigst muligt. LØST 01042025 14.58
Der kan i øjeblikket opleves ustabil drift på flere af DBC's systemer pga. manglende forbindelse til FBS/Cicero.
Kl. 10.30: Problemet er løst hos FBS/Cicero
DBC holder servicevindue onsdag den 26. marts 2025 i tidsrummet kl. 6-8, hvor der kan opleves ustabil drift på DBC’s produkter og services.
Det er i øjeblikket ikke muligt at logge ind på StudieSøg.
Vi har fundet fejlen og arbejder på at løse problemet hurtigst muligt.
Pt. mangler forsider i Netpunkt - herunder i materialevurderinger. De kommer på igen i starten af næste uge, dvs. uge 9.
Opdatering 26-02-2025 - løst
Alle vores systemer kan i øjeblikket opleves som ustabile eller utilgængelige i korte perioder. Vi arbejder på at løse problemet hurtigst muligt.
En opdateret status følger her om 30 minutter.
DBC holder servicevindue onsdag den 26. februar 2025 i tidsrummet kl. 6-8, hvor der kan opleves ustabil drift på DBC’s produkter og services.
Nogle brugere kan i øjeblikket ikke logge ind på beta.netpunkt.dk. Vi arbejder på at løse problemet hurtigst muligt.
04/02 2025 - 15.40: Problemet er løst