Der kan i øjeblikket opleves ustabil drift på flere af DBC's systemer pga. manglende forbindelse til FBS/Cicero.
Kl. 10.30: Problemet er løst hos FBS/Cicero
Der kan i øjeblikket opleves ustabil drift på flere af DBC's systemer pga. manglende forbindelse til FBS/Cicero.
Kl. 10.30: Problemet er løst hos FBS/Cicero
DBC holder servicevindue onsdag den 26. marts 2025 i tidsrummet kl. 6-8, hvor der kan opleves ustabil drift på DBC’s produkter og services.
Det er i øjeblikket ikke muligt at logge ind på StudieSøg.
Vi har fundet fejlen og arbejder på at løse problemet hurtigst muligt.
Pt. mangler forsider i Netpunkt - herunder i materialevurderinger. De kommer på igen i starten af næste uge, dvs. uge 9.
Opdatering 26-02-2025 - løst
Alle vores systemer kan i øjeblikket opleves som ustabile eller utilgængelige i korte perioder. Vi arbejder på at løse problemet hurtigst muligt.
En opdateret status følger her om 30 minutter.
DBC holder servicevindue onsdag den 26. februar 2025 i tidsrummet kl. 6-8, hvor der kan opleves ustabil drift på DBC’s produkter og services.
Nogle brugere kan i øjeblikket ikke logge ind på beta.netpunkt.dk. Vi arbejder på at løse problemet hurtigst muligt.
04/02 2025 - 15.40: Problemet er løst
Morgenens servicevindue, hvor vi opgraderer alle databaseservere, byder desværre på udfordringer. Vi arbejder på højtryk for at kunne afslutte opgraderingen og give adgang til DBC's produkter igen.
Flere af DBC-produkter er derfor stadig utilgængelige, og man kan stadig ikke logge ind på tjenester, der benytter Adgangsplatformen.
Det samme gælder søgning i CMS og Cicero.
29. januar kl. 8:25
Morgenens servicevindue, hvor vi opgraderer alle databaseservere, byder desværre på udfordringer. Vi arbejder på højtryk for at kunne afslutte opgraderingen og give adgang til DBC's produkter igen.
Flere af DBC-produkter er derfor stadig utilgængelige, og man kan stadig ikke logge ind på tjenester, der benytter Adgangsplatformen. Det samme gælder søgning i CMS og Cicero.
--
DBC opgraderer databaseservere onsdag 29. januar 2025 i tidsrummet kl. 6-8, hvor der kan opleves ustabil drift på DBC’s produkter og services.
Alle vores services og tjenester kan i dette tidsrum have kortere eller længere nedetid. Det betyder, at alle produkter (Bibliotek.dk, Netpunkt, Filmstriben, Faktalink, Forfatterweb, Buggi, Læsekompas) kan være utilgængelige.
Det gælder også Adgangsplatformen (Bibliotekslogin), så brugere vil ikke kunne logge ind på de tjenester der kræver login.
Opdatering 12:45 - problemet er løst
Søgninger i Netpunkt.dk og BOB fejler i øjeblikket.
Vi arbejder på at løse problemet hurtigst muligt.
En opdateret status følger her om 30 min.