Der er i øjeblikket forsinkelse på visning af nye bestillinger i bl.a. Cicero og Alma. Bestillingerne ses i BOB-basen.
Vi arbejder på at løse problemet hurtigst muligt.
Kl. 14.28: Problemet er løst
Der er i øjeblikket forsinkelse på visning af nye bestillinger i bl.a. Cicero og Alma. Bestillingerne ses i BOB-basen.
Vi arbejder på at løse problemet hurtigst muligt.
Kl. 14.28: Problemet er løst
Nogle biblioteker, fx Filminstituttets bibliotek, får i øjeblikket ikke vist Bestil-knap i Netpunkt. Vi er i gang med at løse problemet og forventer, det er løst i starten af uge 36.
LØST
Funktionen "Bestil flere" fejler i øjeblikket ved nogle titler. Vi er i gang med at løse problemet. LØST
Der er problemer med søgning i Netpunkt. Vi arbejder på at få problemet løst hurtigst muligt.
Status opdateres inden for 30 minutter.
LØST 9.51
Der er stadig problemer med søgning i Netpunkt. Vi arbejder på at få problemet løst hurtigst muligt.
Status opdateres inden for 30 minutter.
DBC holder servicevindue onsdag den 27. august 2025 i tidsrummet kl. 6-8, hvor der vil opleves ustabil drift på DBC’s produkter og services
Vi har i øjeblikket nogle driftsforstyrrelser, der betyder at poster pt. opdateres med forsinkelser i brønden. Det forventes at vi senest i morgen er igennem køen. Dog kan der fortsat opleves poster som er længere undervejs end normalt, f.eks. fra de sendes fra Cicero til de er søgbare i FB-CMS.
Der er i øjeblikket problemer med Unilogin på Faktalink, Forfatterweb og Litteraturtolkninger.
STIL/Unilogin arbejder på at løse problemet, som skyldes ændringer i deres system.
Kl. 10.25: STIL/Unilogin har løst problemet.
Vi har her til morgen været uden internetforbindelse, hvilket har påvirket DBC's services og systemer. LØST
Fredag den 13. juni lukker vi ekstraordinært for telefoniske henvendelser allerede fra kl. 12.00. Du kan skrive til os i kontaktformularen her på siden, og vi holder naturligvis øje med systemerne, som vi plejer.